(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

12 Temmuz 2008 Cumartesi

Fotoğraflarla Geçen Ay - Pt.1


Evet, Çiğdem geldi :) Chicago Blues Festivali'ne gittik.

Sweet Home Chicago.

Doroti (not Dorothy) ve Tin Man.

Lincoln Hayvanat Bahçesi'nde gezen özgür bir martı. Kuşbeyinli şey (martı).

Welcome to the Dharma Initiative. Kutup ayısıyla askerlik hatırası pozu. Kuşbeyinli şey (ben).

Merkaat. Galiba dünyanın en sevimli hayvanı bunlar.

Adını hatırlamıyorum. Rüstem olabilir. Dünyanın en meşrebi geniş hayvanı bu da.

Chicago - The Windy City. Daha ne diyeyim.

Hard Rock Cafe, Chicago

House OF Blues, Chicago

Kendimizi BB. King izlemiş olarak sayabilir miyiz acaba? Teknik olarak dev ekranı izleyip sahneyi dinledik. Her neyse. Ölmeden Thrill Is Gone dinledik canlı canlı (BB. King ölmeden).

Güzel gezmişiz 4 günde.

Sue. Field Museum'da bulunup, dünyanın en eksiksiz dinozor iskeletiymiş kendisi.

Çiğdem ve trilobitleri.

Rush!! Ölmeden Rush izledik canlı canlı (Rock'n Roll ölmeden). He bir de Ghost Of A Chance çaldılar (özel bir şarkıdır Çiğdem ve benim için). Bize özel çaldılar galiba, çünkü normalde konserlerde çalmıyorlar diye biliyordum ben.

(devam edecek)
Seksi görüntüler için tıklayın

3 yorum:

Cigdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Muzaffer dedi ki...

:) Yuru be Elwood. :) Arkandaki eksiksiz iskelette T-Rex. Kıskandım ulan. Geliyorum oralara.

Cigdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.