(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

8 Ağustos 2008 Cuma

Fotoğraflarla Önceki ay - Pt. 1 :)

Tembel adamın tembellik yapmadığı ve büyük yaratıcılık gösterdiği bir şey varsaa o da işten kaytarma yolları bulmasıdır.

Ben de yarın taşınacağımdan dolayı mutfak banyo temizliği, eşya derleyip toplama gibi işleri halletmek zorundayım. "Blogu da ihmal ettim gene." diyip yeni bir şey yazmak için daha güzel bir zaman var mı acaba? :)

Yok.

Champaigngiller. İlk kez görülüyorlar blogda galiba. İş güç dışında her şey bu blogda yer alabilir. En önde ve en arkadaki çiftler Champaignlileştirilemeyenlerden. Zaten sırıtıyorlar orada :)

St Louis'e gittik biz.

St Louis'e giderken. Tanıl, arka koltuktan şöförü rahatsız ediyor. Kaşlarımı tilda yaptım korkudan bir daha fotoğraf çekemedi yol boyunca.

It's Floodin' Down In Mississippi (Çarşamba'yı Sel Aldı)

Chicago'da fırtına çıkar, ağaçlar devrilir. Mississippi Nehri taşar. 1960lardan beri ilk kez Illinois'de deprem olur (5.4, Nisan 2008). Var bende bir şey.

Sanat.

Sanatçı düşmanı. Çok sevimli ama, kızamıyorum :)

Tanıl, Kıvanç (Champaign, IL), Ece (Lawrence, KS), Çiğdem (Ankara), Ben (karışık).

Ece'nin St. Louis'e gelişi çok maceralı oldu. Kansas City'den trene binip St Louis'e gelmeye niyetlendi fakat treni kaçırdı. Sonra araba kiralayıp 2 haftalık ehliyetiyle tek başına St. Louis'e geldi. O gün benim yaptığımdan daha çok yol yaptı. Ardından GPS'i saçmaladı ve St Louis'de kayboldu. Neyse bulduk :)

Herkes çekti, ben de çektim. Neyim eksik?

Ece'nin Lawrence'daki evi. Bizi burada ağırladı, sabah kahvaltıda pancake yaptı bize.

Lawrence, Kansas. Alabildiğine düz Illinois'den sonra verdğimiz tepki: "Aha tepeler var. Çok güzel burası!"

Dönüş yolu. 4600 milde aldığım arabayı iki gün sonra 5600 milde geri verdim Hertz'e.

Gelecek ay: Çiğdem Türkiye'ye dönüyor.

3 yorum:

jbid dedi ki...

artik takipteyiz!
not duseyim dedim :)

Muzaffer dedi ki...

gelecek ay olmasıııııın! hadi can, hazır bitmisken tasinma biraz buraya agirlik ver. yoksa diger tasinmada mi yazacaksin?

jbid dedi ki...

evet, yazi bekliyoruz.