(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

11 Mayıs 2009 Pazartesi

Live long and prosper


Öncelikle: beğendim.

2 saatlik bir film olmasına rağmen film bittiğinde 2 saat geçmiş gibi gelmedi. Ama bir şeyler vardı filmle ilgili kafamda. Bir tanım bulmaya çalışıyordum.

Lostgillerden JJ Abrams evirip çevirip kendi hikayesini yazıp üstüne bir de kapıyı açık bırakıp gitmiş. Filmin orijinal Star Trek hikayesinin başlamasından önce geçmesi yüzünden kimisi bu şekilde bitiyor olmasının normal olduğunu savunsa da film "to be continued" diyormuş gibi bitiyor. Ve sanırım devam edecek de.

Filmle ilgili döne döne aradığım tanımı da izledikten iki gün sonra buldum: Bir dizinin ilk bölümü gibi olmuş.

Ben öyle her yeni bölümü döne döne bekleyemem hacı. Bitsin, tüm sezonları toptan izlerim.

2 yorum:

Muzaffer dedi ki...

Valla ben de hastası oldum. Biraz Spock'ın yaşlı hali zorlama geldi nedense ama Kirk'ün espri anlayışını çok güzel yakalamışlar. Bayıldım.

Cigdem dedi ki...

Hissiyatim abarti mi bilmiyorum aama ben de fena hastasi oldumm. (Cok tirt ya, bosver ne gitcen diyenler oldu bana) Sylar da ne guzel gitmis ya Spock'a :)