(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

25 Haziran 2009 Perşembe

İşler yetişir??

Pazartesiden beri St. Louis'de kalıyorum. St Louis sular idaresinin şebekesinin analizini yapıyorum bana verilen internet bağlantısız, engelli bilgisayarda. Bütün gün çok yorulduktan sonra neyse ki çok güzel bir otelde kalıyorum da akşam dinleniyorum. Evimden daha geniş ve güzel bir stüdyo denk geldi. Daracık bir otel odasında 4 gün yaşamaya çalışmak üstüne binerdi gündüzün yorgunluğunun. Gerçi akşamı da diğer işlerimi halletmeye çalışarak geçirmem gerekiyor da pek beceremedim.


Yoruldum ve sıkıldım artık. Dönüş psikolojisi olabilir. Bitse de gitsem demeye başladım bir süredir zaten. İşler tamamen bitmeyecek ama bayağı iyi bir yerde olacağım. Dönünce rahat olacak mıyım? Hayır. Yoğunluk gene devam edecek; gene tembel olacağım ben. Ama artık dönmek istiyorum.

Geçici mekanlarda değil, "benim" dediğim yatakta uyuyup; "benim" dediğim sokaklarda yürümek istiyorum.

Buradan daha güzel değil belki, ama benim.

Rahat battı burada özetle.

Hiç yorum yok: