(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

26 Şubat 2009 Perşembe

Durumlar...

Aslında olan biten var. Boş değil buraları. Her haftasonu film izlemek üzere bir araya gelmeyi kararlaştırdığımız bir sinema grubu var. Önceki hafta Milk'i izledik sinemada. Geçen hafta da Mustafa'yı izleyip Türkiye'deki tartışmaların simülasyonunu yaptık küçük örnek uzayımızda.

Daha daha...

Unofficial geliyor. Haftaya Cuma yemyeşil buralar. Unofficial ne ki diyen arşivde geçen yıl bu zamanki yazılara baksın; kalabalık değil zaten arşiv.

Toronto dedim ikinci kısmı gelmedi. Film festivali var, Niagara var halbuki oralarda. The Wrestler'a 20 dolar verip kapıdan geri dönüşüm var. Amerika'ya dönerken otobüsü kaçırışım var. Guitar Hero takıntım var. Arada Türkiye'ye gittim geldim. Hani nerde???

Hele bir şu sunumu halledeyim. Bir de şu paperları yetiştireyim. Bir de St. Louis'e eğitim vermeye gidip gelelim. Literature review yazıp bitireyim sonra. Bir de hocayla haftalık görüşmeme hazırlanayım. Bir de... Sonra da... O bitince de...

Sonra hepsini yazacağım birikmişlerin. Valla...

Kimi yiyorum?

1 yorum:

Cigdem dedi ki...

ben de zamanında demişim kii:

"Acilen toparlanmaya ihtiyacım var ama bakalım nası olcak. Belki sevgilim gelip gidince olur :P (Ben bi milat koyiim de o geçince başka bi şi bulurum :D )"

Geçsin artık bu tembellikler...