(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

6 Mart 2009 Cuma

Let's get Green!

Bugün Champaign'de herkes yeşil. UIUC'nin en ünlü eğlence-içme-sıçma aktivitesi nedeniyle öğle saatlerinden itibaren Green Street üzerinde yerlerde sürünen sarhoşlar görülüyor. Barlar sabah 11'den itibaren içici kabulüne başlıyor.

Geçen senekini hayatımda bir kere göreceğim zaten diyerek izlemiştim. Planlar nasıl değişebiliyor işte. İkinci Unofficial'ım olacak bugün.

Unofficial St. Patrick's Day. Harbi St. Patrick's Day gelmeden Champaign'de çakması kutlanıyor. Amaç, Cuma sabahtan Cumartesi sabaha kadar içmek dağıtmak. Green Street dolu, evler dolu; her sokakta bir parti var.


Bizim planımız ise günün rengiyle alakalı olarak Türkiye'den getirdiğim yaş üzüm rakısını açıp, mezelerimizi dizip muhabbetimizi etmek. Emre, Ayşe, Onur, Tanıl, vs. (tanımazsınız) bana gelecek, sehpanın etrafına çöküp muhabbetimizi artıracağız.

Çiğdem'e de bugün sokakta birinin üzerinde gördüğüm bir tişört üstündeki yazıyla sesleniyorum:
"Irish you were here."

Geçen seneki Unofficial yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Şerefe!

2 yorum:

Cigdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Muzaffer dedi ki...

:) Ben de kola ictim St. Patrick's day de. Ne guzel degil mi? Dun sinav ayagina disari cikamadim, ciksaymisim keske. Peh.