(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

10 Mart 2008 Pazartesi

10 Mart

Bugün 10 Mart.

1 yıl oldu...

Bir yılda çok şey oldu :)

___________________________________________________________________________________

10 Mart, 8:48 (Türkiye'de 11 Mart artık):

Daha fazla bir şeyler yazmalıymışım gibi geldi. Ama bir yandan da pek çok şeyi açıklıyor yukarıdaki cümlecikler. Az konuşup çok şey anlatır ya insan, öyle bir şey bu da. Bu bir yıl hayatım boyunca yaşadığım en mutlu ikinci yılım bence.

(İlki: Dünya umurumda olmadan oturduğum yerde altımı doldurduğum zaman annemin, anneannemin ya da babamın gelip temizleyip temiz bez bağlayıp üstüne de agucuk mugucuk dediği yıl)

:)

Hayatımdaki hiçbir şey aynı olmayacak farkındayım. Her şey değişecek, farklılaşacak. Kötünün, daha kötünün yaşanması en son istediğim şey, ve ne olduklarını da az çok biliyorum. Zaten her şey benim elimde. Değil mi?

Bazı şeylerden emin olmanın ne olduğunu ilk kez bu kadar iyi anladım. O yüzden de sıkıntı hissetmiyorum. Rahatım.

:*

(güzeller)

4 yorum:

Cigdem dedi ki...

;)

elik dedi ki...

tebrik ederim len :) nice 10 martlara nice senelere işalla amin t$k pls asl... sefiom la sizi:)

Can dedi ki...

Eyvallah bacım. Eksik olma.

Cigdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.