(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

4 Mart 2008 Salı

Fenerbahçe UEFA Şampiyonu Sever


Okulun wirelessında sopcast çalışmadığı için izleyemedim maçın başını. Milliyetin internet sitesinden takip ettim. Sağolsunlar Volkan'ın yediği golleri anında koymuşlar siteye de bir Mısırlı ve bir Çinliye yediğimiz golleri gösterip "Lan ne dandik kaleciniz varmış. Defans da kevgir maşallah." yorumları dinleyebildim.

Daha sonra evde maçın sonunu izleyebilmek için koşarak çıktım ve skor öğrenmek için babamı aradığımda gol attık. Uğurlu geldim bi tane daha atalım diye Çiğdem'i de aradım ama o sinir olup yatmış 2-0'dan sonra. O yüzden maçın uzatmalara gitmesini engelleyemedim.

İngiliz spikerler "Harika bir maç oluyor.", "Platini çok yerinde bir seçim yaparak gecenin en güzel maçını izlemeye gelmiş." gibi şeyler söylerken birdenbire daha ilk penaltılar atılmıştı ki kanalın yayını kesildi. Star'ın yayını da çok kötüydü ve gidip geliyordu. Yani maçın sonundan da bir şey anlamadım. Aradan gördüklerim deli gibi sevinmeme yetti ama :)

İlk iş Mısırlıyla Çinliye mail atıp çeyrek finale çıktığımızı, o kova kalecinin de 3 penaltı çıkardığını söylemek oldu.

Çeyrek finaldeyiz lan!!


2 yorum:

Cigdem dedi ki...

Ulen ne sabırsızım yaa, gıcık oldumm

elik dedi ki...

leeen kanser eder fener de adamı!! bakamadım penaltılarda zaten tüm maç boyunca aha yedik la yedik la 5licez die die babamın da gazabına uurıcaktm kiii çeyrek finaldeyiz iiki deeee oleeeeeey:)