(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

24 Şubat 2008 Pazar

Champaign - sonunda

Bu yazıyı okuyabiliyorsanız bilgisayar mavi ekranlarla cortlamamış demektir bunu yazdığım süre boyunca :)


En son devrilip uyuduğumu yazdım. Gece saat kaçta bilmiyorum kapım çaldı. Karşı komşum önce eski kiracıyı sordu. Elindeki meyve suyunun kapağını açamadığını, Will'in onun için açtığını söyledi. Ben de açtım verdim ve uykuma devam ettim. Bu arada tanıştık ama ertesi gün ne adını ne de yüzünü hatırlıyordum. Sonradan adının Eileen olduğunu öğrendim. He bi de evini su basan komşu bu işte.

Ertesi gün Martin Luther King Günü işte. Evi temizliyorum mutfak tuvalet pırıl pırıl oluyor. Yalnız elektrikler kesik, abone olmadım diye kestiler zannediyorum ki....

Champaign'de elektrikler kesilmiş. Bora'nın dediğine göre ilk kez böyle büyük bir kesinti yaşanıyormuş Champaign'de. Düztabanım sanki biraz.
Zaten geçen internetim de Pazartesi'den beri yoktu, Perşembe akşam geldi. Çünkü internet hizmetini veren Insight, bölgedeki hizmetlerini ComcasT'e devretmiş. Kullanıcı kayıtlarının taşınması sırasında aksilikler oluyormuş, o yüzden 4 gün boyunca evde internet bağlantım yoktu. Ondan sonra da bilgisayar sapıttı mavi ekranlarla boğuşuyorum. Var bende bişeyler.

Neyse, güzel memleket burası. Küçük, 120.000 nüfuslu iki yapışık şehir. Biri Urbana, biri Champaign. İki blok uzaklıkta olmasına rağmen Champaign'deki evimden Urbana'daki bölüme gidrken her gün şehirlerarası yol yapıyorum o yüzden :)

Bir diğer ilginç durum da buradaki bütün sokak ve caddelerin doğu-batı/kuzey-güney doğrultusunda olması. Neredeyse tüm yollar dik kesişiyor şehir merkezi ve kampüs bölgesinde. Düzenli memleket.

4 yorum:

Cigdem dedi ki...

Meyve suyunu açmaktan aciz kızımız eileen, nam-ı diğer "come on eileen" :D Evimi su bastı gel kurut die de kapıyı çalmasını bekledik ama bizi şaşırttı, bir sonraki hareketi merak konusu :D

Can dedi ki...

"Senin evini de su bastı mı" diye çaldı kapımı ama kurutmamı istemedi. Ya da gece sende kalabilir miyim de demedi.
Çiğdem gözünü korkutmuş bu kızın :)

Cigdem dedi ki...

Elim kolum pek bi uzundur, ne sandınn :)

fermata in mistic air dedi ki...

Eileen ismindeki yan komsular cok sakat olabilir dostum.
(bkz: silent hill 4 the room)
(bkz: eileen galvin)
saka degil gercek.