(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

26 Şubat 2008 Salı

Genel


Laptopum sessiz sakin geçen birkaç aydan sonra tekrar anlamsız mavi ekranlar çıkarıp kapanmaya başladı geçen hafta. Format attıktan sonra bilgisayarın açılmasıyla mavi ekran vermesinin ne demek olduğunu bilen bilir. İnsan aklının türetebileceği küfürlerin sınırsız olması inanılmaz bir şey.

Güncel olmayan sürücü/BIOS ve virüsle birlikte en yaygın görüşlerden sonuncusunu ciddiye almaya karar verdim: Hatalı RAM! Ve başıma daha önce de bu sorunu açmış olabilecek eski RAM'i çıkarıp sonradan eklediğim RAM'i yalnız bıraktım. Ve laptopum 3 günden beri artık beraber yaşamayı öğrendiğim saçmalığını tekrarlamıyor.

Yukarıdaki fotoğraf, İTÜ'ye bilgisayar kakalamayı adet edinmiş YÖNSİSmail'e ithaf edilmiştir.

Ayrıca bir haftadır Kuzey Irak'ta onlarca "insanın" ölümüne sebep olan herkese...

Ayrıca ne olduğunu bilmediği davalar uğruna ölümüne savaşan, insanlar yetiştirenlere...

Ayrıca savaşı haklı gösterip üzerinden kişisel çıkar besleyen herkese...

Ayrıca barışı değil, savaşı körükleyen herkese...

3 yorum:

Volkan dedi ki...

Oncelikle mavi ekran gormek istemiyosan seni Linux kullanmaya davet ediyorum :)

Daha sonraki yazdiklarina geliyorum, Koydugun resmi bebeklerden katil yapan zihniyetlere, insanlarin nedensiz olumune sebep olanlara kisaca insan olmayi beceremeyenlere ithaf ediyorum... Saygilarimi sunuyorum...

Kucuklerin ellerinden, buyuklerin gozlerinden opuyorum....

Can dedi ki...

Linux bilgim Knoppix denen mucize cd'den çok öteye gitmiyor açıkçası.

Ayrıca kullandığım yazılımlar yüzünden de XP'ye bağımlıyım denebilir. Kötü bir şey değil bence çünkü Vista'nın şerrinden korunmuş oluyorum :)

Volkan dedi ki...

Kimse Vista'nin eline dusmesin :)
Piyasaya ilk ciktiginda bi deneyim dedim, kurduktan sonra dvd-wr bozuldu onun yuzunden 3 ay Vista ile yasamak zorunda kaldim. Herseye soru soruyo ya sanane be Vista eminim son kararim :)