(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

12 Şubat 2008 Salı

I Still Buy CDs...

Champaign' e gelmeden önce, Çiğdem'in de parmak bastığı konuya biraz değineyim:

Amerika Birleşik Devletleri'ne ayak bastıktan sonra, Chicago'da havaalanında satın aldığım ilk şey: CD!!!

Tamam... Aldım... Ama sor bi niye aldım.

İç hatlara girip Champaign uçağının olduğu kapıya giderken müzik ve elektronik dükkanına bir bakayım dedim ve indirimli nice price CDler arasında Queensryche - Revoltion Calling II gördüm. Almayayım mı? Aldım. Niye? Uçakta dinlerim diye.

Bu alışveriş aynı zamanda ABD'nin bana attığı ilk kazık olma özelliğine de sahiptir. 9.99 etiketli iki CD alınca doğal olarak çıkarıp 20 dolar verdim satıcıya ve hemen ardından öğrendim ki Amerika'da raflarda gördüğünüz fiyatlar KDV hariç fiyatlar. 1.5 dolar daha verip CDlerimi aldım ve yoluma devam ettim. Yolda yeni CDlerimi dinledim mi? Hayır tabii ki.


En son da geçen haftasonu Amazon'dan 14 CD sipariş ettim. Deep Purple, Rush ve Joe Bonamassa diskografisini tamamlayacağım burada. Sonrasında da büyük ihtimalle figürlere takarım kafayı. Mesela şunlara taktım bile:



Bunların Türkiye'ye nasıl ve nerde döneceğini ise şimdilik takmıyorum.

1 yorum:

cuytherock dedi ki...

Okumaya başlarken içimden geçirdim "dikkat et, her gidişin dönüşü vardır" diye. Sonunda kendin de yazmışsın ama aynı sorunu paylaşan biri olarak demeden edemeyecem...
Alışverişine dikkat et!!!