(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

23 Nisan 2008 Çarşamba

Arizona Dream

uuu...

İddialı oldu dream mream. Tam tatil gibi tatildi ama benim için, Baykal'ımı bilemem. Dream konusunda geri adım atmıyorum o yüzden. Zaten Tempe de (Phoenix'in dibinde hemen) Marmaris, İzmir vs. havasında. Tam bir tatil mekanı görünümünde.


Chicago havaalanında bu sefer Alabama eziyeti tekrarlanmadı, Phoenix uçağına binebildim. Uçtum, uçtum, uçtum... Saatimin pili bittiği için çalışmıyor, yanıma almadım. 4 saat boyunca yolun ne zaman biteceği hakkında hiç bir fikrim olmadan takıldım. Bitmedi o yüzden bir türlü.

İlk akşamdan fotoğraf yok. Yeme var, içme var, ortama ısınma var. Zaten yeteri kadar sıcak. El Diablo apartments beyaz kireç görünümlü duvarları ve evlerin arasındaki havuzuyla tatil köyü havasında. Buzdolabındaki 24 Corona'yla adeta çölde bir vaha. Dolu şişelerin haber değeri olmadığı için kendilerini görmek için biraz beklemeniz gerekecek.

2. GÜN - 5 Nisan Cuma

İkinci gün öğleden sonra Baykal şöyle bir soruyla daha geldi:

- Abi rakı içmeye çağırıyorlar. Ayrıca başka biri de partiye çağırıyor. Ne dersin?
- İçelim güzelleşelim.

Güliz derler bir arkadaş varmış. Derler ki rakı almış çağırıyormuş milleti. Ama önce karnımız doysun, rakıya altlık yapalım. Yukarda karnımızı doyururken, az aşağıda da altlık yaparken görülüyoruz. (Tişörtlere dikkat. Çok uyumlu bir çift olduk. "Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy." yazıyor Baykal'ın tişörtünde de.)

Aşağıda da Güliz'in evinden nezih bir görüntü. Daha ilk kadehler. Müzik seçimi konusunda ağırlığımı koymamışım. Uyuz uyuz Kibariyeler, Müslüm Gürsesler, Sezen Aksular çalıyor. Herkeste bir durgunluk var.

Fotoğraftaki 5 kişiden 3 buçuğu bezmiş durumda. Halinden memnun olan bir Kathleen kızımız var. Ona da Türkçe ne versen değişik ve ilginç geldiği için oy hakkını çobanla bir tutmak istiyorum. Müzik arşivini kurcalayıp Burhan Öçal albümü bulduktan sonraki hal de aşağıdaki gibidir:

TRAKYA FOREVER!!!

Daha sonra komşular şikayet ettiği için saat 2 buçuk civarı polis partiyi basıp dağıttı. Güliz'e 90 gün uyarı cezası verdiler. 90 gün içinde bir daha polis gelirse 250 dolar ceza ödeyecekmiş. Adetmiş Amerika'da 91. gün parti yapılırmış. Hayırlısı...

Parti Baykal'ın dairesinde devam etti bu arada. Baykal milleti evine bırakmak üzere çıkıp ben de uyumak üzere kendime yer beğenirken hava aydınlanıyordu. Gündüzden kararlaştırdığımız üzere 8-9 gibi Grand Canyon'a yollanacaktık.

Bekle bizi Grand Canyon. Uyuyoruz!

Hiç yorum yok: