(Tempe, Arizona) (5 Nisan 2008)

23 Nisan 2008 Çarşamba

Raising Arizona

3. GÜN - 6 Nisan Cumartesi

Önce akşamdan kalmalar:

Ulan ne diyorsam burda Baykal'a. Hatırlamıyorum da. Ama "vay anasının ne diyosun" bakışı ancak bu kadar olabilir.

Sabah 8 buçuk gibi Grand Canyon'a yola çıkmayı kararlaştıran adamlar 2'ye doğru kalkarsa ne yaparlarsa biz de onu yaptık:

One and a half ben oluyorum. Eridi bir miktar; bir miktar daha erimesi gerek ama. Eskiden göbeğimi çektiğim zaman böyle görünüyordum.

Champaign'in soğuk havasından sonra nasıl güzel geldi havuza girmek anlatamam. Zaten uyumuşuz bir sürü, acıktırdı da.

Yedik.

Ve içtik.

Ve içtik.

İyi içtik.

Bunu sakın evinizde denemeyin. Yüklenin gelin, beraber içelim. Muhabbet olur hem.

Şekilde nadasa bırakılmış bir karaciğer görülmekte:

Baykal'la ertesi hafta konuştuğumuzda haftasonundan beri içmediğini söyledi. Ben de farklı durumda değildim.

Arizona'dan aklımda bir şey daha kaldı:
"KSLX... The Classic Rock Station."

Hell yeah!!
\m/

3 yorum:

elik dedi ki...

göbeee içeri çekip kaz gibi poz verdiiin ii olmuş:)

Can dedi ki...

Len işte çekmiyorum orda göbee içeri. Dik durdum sadece.

Unknown dedi ki...

Hocam on numara olmus... bunlari ozaman bir okumustum ama uzerinden 7 yil gecince daha mi manali geldi.
unutmusum bana bir hatirlat; grand canyon olayi ne olmustu hocam??? --kadirciger